GTInterjú Kriszti és Leila

Interjú Zsófival

 

Miért pont a színház szakot tanítod? Köt valami hozzá a való életben is?

 

"Amikor elkezdtem színjátszózni akkor eldöntöttem, hogy én ezzel szeretnék foglalkozni, később elkezdtem az egyetemen színjátszós kurzusra járni és rájöttem, hogy a gyerekeket szeretem a legjobban."

 

Mikor kezdted el a színészkedést és miért?

 

"Én egy nagyon visszahúzódó gyerek voltam, és ezért ez nekem segített feloldani, hogy szerepekbe bújhattam és kiskoromban is nagyon érdekelt.

Oviban is játszottam szerepeket, persze mindenki játszik :)

Azután konkrétan gimnáziumban kezdtem színjátszó körbe járni és attól kezdve tetszett meg nagyon és így indult."

 

Szereted a kakaós csigát?

 

"Ó hát hogyne,főleg amikor gátértáborban vagyok."

 

img_0561.JPG

 

 

Készítette: Leila és Kriszti

GTNewsInterjú 2016